آینده آموزش اجتماعی
آینده آموزش اجتماعی
این یک پست سریع و ساده است. دیروز سه شنبه شب است و بچه های من به حمام نیاز دارند-و البته ، این موضوع پیچیده نیست: مدارس دولتی در ایالات متحده باید از آموزش از راه دور در سال تحصیلی 2020-2021 استفاده کنند.
می دانم که به این سادگی ها نیست. همانطور که در اواخر هفته گذشته نوشتم در معلمان ناگهان در خط مقدم مبارزه با COVID-19 قرار می گیرند، معلمان در حال حاضر در یک نوع بیهوشی هستند. همزمان با شیوع بیماری کووید -۱۹ در ایالات متحده و هیچ نشانه ای از تسکین سریع آن وجود ندارد ، دونالد ترامپ و بتسی دی ووس اخیراً فشار تهاجمی برای بازکردن ساختمان های مدارس در پاییز را آغاز کرده اند.
در حالی که تأثیرات منفی آموزش از راه دور به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است ، موارد کمی همه بد هستند. ما اشاره کردیم که اثرات بلند مدت آموزش از راه دورمزایایی داشته باشد مارک سیگل، معاون مدیر مدرسه دلفیان ، در مورد اینکه چگونه آموزش از راه دور می تواند به والدین نگاه دقیق تری نسبت به آنچه که فرزندانشان در حال یادگیری هستند ، ارائه دهد.
دوباره – من فقط یک طرف این موضوع را بررسی می کنم. به سادگی موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. اما در حالی که من معتقدم بازکردن مجدد ساختمانهای مدرسه در ایالات متحده در پاییز 2020 از نظر COVID خطرناک است ، این پست در مورد اپیدمیولوژی نیست. بلکه ، در مورد حرکت فعلی است – به جای شکست ها و کاستی های اغلب قابل توجه – که تا کنون با آموزش از راه دور ایجاد شده است.
دوباره – من فقط یک طرف این موضوع را بررسی می کنم. به سادگی موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. اما در حالی که من معتقدم بازکردن مجدد ساختمانهای مدرسه در ایالات متحده در پاییز 2020 از نظر COVID خطرناک است ، این پست در مورد اپیدمیولوژی نیست. بلکه ، در مورد حرکت فعلی است – به جای شکست ها و کاستی های اغلب قابل توجه – که تا کنون با آموزش از راه دور ایجاد شده است.
بنابراین ، چند جمله.
7 دلیل که مدارس باید از آموزش از راه دور در ایالات متحده استفاده کنند
آینده یادگیری تقریباً قطعی است یادگیری تلفیقی-ترکیبی از آموزش دیجیتالی و حضوری.
با حرکت به سمت آموزش از راه دور ، مدارس باید منابع و کمبودهای منابع را برای ادغام معنادار آموزش الکترونیکی در پیگیری آموزش از راه دور مورد نیاز قرار دهند.
این فرایند برنامه درسی (آنچه آموخته می شود) ، آموزش (نحوه آموزش) و منابع حمایتی (به عنوان مثال ، تیم های زوم و مایکروسافت) را مجبور کرده است که با هم کار کنند و دوباره طراحی شوند.
این فرآیند کند و دست و پا چلفتی بوده و احتمالاً منجر به “از دست دادن یادگیری” شده است. اما “از دست دادن” در مقایسه با چه چیزی؟ قرار گرفتن در یک فضای فیزیکی ایمن – فضایی که احتمالاً بیش از 6 ماه وجود نخواهد داشت؟
از این نظر ، ممکن است آنچه را که ما انجام می دهیم به عنوان بخشی از “اجرای اجرایی” در نظر بگیریم – یک ضرر موقت قبل از سود بیشتر.
البته هیچ کس نمی داند در آینده با COVID-19 یا با آموزش از راه دور و اثرات طولانی مدت آن چه اتفاقی می افتد. من از آن به عنوان ما نوآورانه دفاع نمی کنم. آنچه من پیشنهاد می کنم این است که ما قبلاً باخت را تجربه کرده ایم و شروع به سازگاری کرده ایم.
و با توجه به این که آینده یادگیری احتمالاً ترکیبی است ، شاید ادامه این مسیر منطقی باشد حتی اگر ساختمانهای مدرسه با خیال راحت در پاییز باز شوند (که بعید به نظر می رسد). این ساختمان ها هنوز می توانند از دانش آموزانی که به حمایت این فضاها و منابع مدارس و معاشرت همسالان خود نیاز دارند ، پشتیبانی کنند – فقط لازم نیست شبیه مدرسه ای باشد که به خاطر دارند.
من می دانم که همه اینها بعید است رخ دهد اما فکر کردم باید گفت: آینده نزدیک یادگیری ترکیبی است و ما یک قرن را صرف توسعه فضاهای آجری و ملات کرده ایم.
شاید بتوانیم شش یا هشت ماه دیگر به توسعه دیجیتال بپردازیم – و نه به عنوان یک مورد ، بلکه به عنوان نقطه کانونی یک تجربه یادگیری شخصی تر.