نوشته

فناوری می تواند خواندن را بهتر کند

blog-10
ویدئو و نکات

فناوری می تواند خواندن را بهتر کند

خواندن فقط انتقال ایده ها از طریق نمادهای الفبایی است. من مطمئن نیستم که این امر چه چیزی را برای معلمان مقدس نشان می دهد ، اما اینطور است. من شخصاً بیشتر به عادات خواندن ، دلایل خواندن ، کیفیت مطالب خواندن و غیره اهمیت می دهم. نمادها تغییر می کنند ، شکل ها تغییر می کنند ، رسانه تغییر می کند. gif و میم ها و زبان و کلمات اختصاری را ببینید که تبدیل به کلمات و کلماتی می شوند که دوباره تبدیل به استعاره می شوند. این مخاطبان شما هستند و اینها نمادهایی هستند که آنها به سمت آنها گرایش پیدا می کنند.

با شخصی سازی بیشتر ، دسترسی بیشتر و ارتباط بیشتر ، ما باید نسلی از خوانندگان نزدیک ایجاد کنیم که به اندازه کافی دسترسی نداشته باشند. بنابراین اگر ما نیستیم ، سوال این است که چرا چنین اتفاقی نمی افتد؟ قطعات آنجا هستند.

فناوری خواندن را بهتر می کند در اینجا دقیقا چگونه است.

1. خوانندگان اجتماعی خوانندگان متصل هستند

از طریق برنامه هایی با اجزای اجتماعی ، خوانندگان می توانند از طریق متون متصل شوند. گروه های خواندن ، مسابقه خواندن ، دلایل خواندن ، پیشنهادات کتاب ، ایجاد اعتبار اجتماعی برای فرآیند خواندن و موارد دیگر زمانی امکان پذیر است که خواندن حداقل در برخی از سطوح ، یک اقدام اجتماعی باشد.

نه ، ما همیشه “نیازی به ارتباط نداریم.” با این حال ، این یک یا شرایط نیست. ما می توانیم با کتاب خود تنها باشیم و سپس واکنش خود را نسبت به کتاب اجتماعی کنیم. ما می توانیم برای کتاب ایده بگیریم و سپس برای خواندن تنها باشیم ، سپس بعد از آن دوباره معاشرت کنیم. ما می توانیم یک ایده را «معاشرت» کنیم و برای یک فصل خاص از یک کتاب دانش اولیه کسب کنیم ، سپس به تنهایی بخوانیم و بعد از آن اصلاً «معاشرت» نکنیم. نکته این است که ما می توانیم انتخاب کنیم با چه کسانی ، چه زمانی و چگونه معاشرت نمی کنیم.

ما انتخاب داریم.

2. الگوریتم های یادگیری تطبیقی ​​می توانند منجر به شخصی سازی شوند

با الگوریتم های یادگیری تطبیقی ​​، خوانندگان می توانند سرعت ، تنوع ، پیچیدگی و شکل مطالب خواندن خود را فوراً شخصی سازی کنند..

3. افزایش انتخاب دسترسی

از طریق ویترین های دیجیتالی ، کتاب های الکترونیکی رایگان ، فیدهای RSS ، مجلات اجتماعی و موارد دیگر ، هیچ زمانی وجود نداشته است که دانش آموزان محتوای بیشتری در اختیار داشته باشند. آیا این کتاب را با استفاده از eReader مانند Kindle یا iBooks دوست دارید؟ در اینجا 25 مورد شبیه آن است.

همچنین ، در اینجا 10 نویسنده دیگر وجود دارد که کسانی که این کتاب را دوست داشتند نیز آنها را دوست داشتند.

و در اینجا 750 بازبینی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها بفهمید و نظر دیگران را احساس کنید. و لطفاً یک نمونه رایگان از هر کتابی را که می خواهید بارگیری کنید.

و انتشار آن آسان تر از همیشه است ، بنابراین در حالی که این بدان معناست که زباله های بیشتری در آنجا وجود دارد ، اما تنوع بیشتری نیز وجود دارد. تخیلات هوایی منفجر شده است. اگر چیزی را که دوست دارید پیدا نکردید ، تلاش نمی کنید.

4. فناوری می تواند حواس را پرت کند ، فناوری می تواند تمرکز کند

فناوری می تواند به خوانندگان اجازه دهد تا متن ها را یادداشت کنند و یادداشت ها را به اشتراک بگذارند ، که از نظر فیزیکی تعاملی و اجتماعی است. قبل از اینکه فناوری را متهم به “حواس پرتی” دانش آموزان کنید ، مطمئن شوید که با خودتان در مورد میزان تمرکز آنها بدون فناوری صادق هستید.

5. فناوری یادگیری را آسان تر می کند

بیایید مطالعه را به سه دسته مجزا تقسیم کنیم: قبل از خواندن ، هنگام خواندن و بعد از خواندن.

در هر یک از این زمان ها ، خوانندگان نیازهای متفاوتی دارند.

قبل از خواندن: یک خواننده جوان که داستانی را با فرهنگ متفاوت شروع می کند ، ممکن است از تماشای ویدئوی YouTube درباره آن فرهنگ یا خواندن یک مرور کلی ویکی پدیا در مورد آن سود ببرد.

در حین خواندن: یک دانش آموز دبیرستانی که شعری را می خواند ممکن است بخواهد اشارات ادبی موجود در آن شعر را در گوگل جستجو کند تا درک بهتری از آنچه می خواند داشته باشد.

پس از خواندن: یک دانشجوی دکتری ممکن است بخواهد مطالعات قبلی نویسندگان آن مطالعه را برای ارزیابی برخی ادعاهای مطرح شده بررسی کند یا برخی از داده های دیگر را که در این مطالعه یافت شده است پیگیری کند تا بیشتر بیاموزد.

نکته این است که فناوری (به خوبی استفاده می شود) “حس سازی” را بهبود می بخشد. نه ، به هیچ وجه لازم نیست که من برای رانندگی به شهرستان هنری ، کنتاکی ، نیازی به رانندگی با ماشین نداشته باشم. اگر بخواهم می توانم راه بروم – و پیاده روی مزایایی دارد. خودروها “برتر” نیستند. اما به دلیل آن فناوری ، من این فرصت را دارم.

6. تجزیه و تحلیل می تواند مکانیک خواندن را شخصی کند

تجزیه و تحلیل را می توان برای تمرین خواندن تجزیه و تحلیل کرد – زمان صرف شده برای خواندن ، تعداد دفعاتی که خوانندگان روی کلمات خاصی کلیک کرده اند و غیره. من می دانم که این مبهم است. من متخصص خواندن یا توسعه دهنده برنامه نیستم. نکته این است که می توان از داده ها برای حفظ همه خوانندگان در “نقطه شیرین سواد” استفاده کرد ، از خوانندگان مشکل دار پشتیبانی می کند ، خوانندگان پیشرفته را به چالش می کشد و به خوانندگان سطح پایه انتخاب می دهد.

7. به سطوح متن ها را می توان فورا تنظیم کرد

داده های شماره 6 را بگیرید و ترکیب قدرتمندی خواهید داشت. این به معنی ساختار جملات ، نحو ، واژگان و غیره پیچیده تر است. بسترهایی مانند تطبیق خواننده با سطح متن را آسان می کند ، مانند انواع برنامه ها و برنامه های رومیزی.

و با استفاده از برنامه ها دانش آموزان می توانند یک کلمه را لمس کرده و تعریف آن را فوراً دریافت کنند. نه این که آنها لزوماً چنین خواهند کرد ، توجه داشته باشید – خواندن نزدیک هنوز یک امر ارادی است. اما آنها می توانند.

8. سرعت خواندن بیشتر “قابل مشاهده” است

با برنامه هایی که امکان مشاهده کلمات بینایی را فراهم می کنند ، دیگران صریحاً برای افزایش سرعت خواندن ایجاد کرده اند و برخی دیگر که زمان مطالعه را اندازه گیری می کنند ، کلمات در دقیقه خوانده می شوند و بیشتر ، بیش از هر زمان دیگر سرعت خواندن قابل مشاهده است ، و سرعت خواندن بالاتر به طور کلی به افزایش درک مطلب.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare