نوشته

جایگزین بهتری برای درجه بندی

blog-14
کسب و کار

جایگزین بهتری برای درجه بندی

این یک پست سریع است که فقط هنگام نوشتن در مورد من به ذهنم رسید – خوب ، نوشتن در مورد نوشتن.

من در حال طوفان فکری برای استفاده از فناوری برای کمک به دانش آموزان در بهبود نوشتار بودم و متوجه شدم که بارها و بارها به این فکر می کنم پردازشنگارش و میزان کیفیت هر چیزی که نویسنده در پایان باقی می ماند بسیار مهم است.

نوشتن عالی در ابتدا شروع می شود ، خواه با ایده یا نیاز یا هدف زمینه اجتماعی یا جرقه الهام. هر چه که باعث شروع نوشتن می شود – آنچه در ابتدا انجام شده شبیه توده ای از خاک است. بدون آن خاک رس ، چیز زیادی نمی تواند اتفاق بیفتد و کیفیت آن مهم است. بافت و خلوص و قوام و آرایش کلی آن در مورد توانایی تولید آن حرف های زیادی برای گفتن دارد. در بیشتر موارد ، آنچه می توانید با آن خاک ایجاد کنید بستگی به کیفیت و کمیت آن دارد.

هدف فرآیند نگارش

به عبارت دیگر ، روند نوشتن همه چیز است. لازم نیست هر بار به یک شکل استفاده شود و این یک مکالمه دیگر برای یک روز دیگر است و من فقط آن را به طور مختصر ذکر می کنم زیرا بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که این پست را بخوانید و سپس “تلاش فرآیند نوشتن” را پایین بیاورید گلو نویسندگان/دانش آموزان احتمالی که فقط باید باور داشته باشند که می توانند بنویسند و سپس آنها را در کنار پرورش فرصت می دهند.

همه اینها من را به عنوان عنوان می رساند. به جای درجه بندی نتیجه نهایی آن فرایند (فرایند به پایان رسیده) ، کیفیت استفاده دانش آموز از روند نوشتن را به طور ایده آل بر اساس نقاط قوت و ضعف آنها و هدف و مخاطبان خود تکالیف نوشتاری ارزیابی کنید.

استفاده از فرایند نوشتن

استفاده از فرایند نوشتن سالها تمرین می طلبد زیرا تولید نوشتار عالی بینایی و پالایش مداوم می خواهد. نویسنده باید آنچه را که می خواهند بگویند بفهمد و سپس آن را به گونه ای بیان کند که تاثیری بر جهان بگذارد. تحقیق ، سازماندهی ایده ، ساختار پاراگراف ، آموزش جمله ، دیکشنری ، نقطه گذاری ، قانون شکنی ، لحن ، ابزار ادبی-استفاده از این ایده ها برای انتقال ایده های پیچیده کار سختی است.

به همین دلیل است که نوشتن کمتر فعالیتی است و بیشتر فرایندی است بی شباهت به فرایند علمی. در حالی که ما برای متخصصان ممکن است ، معیار چندانی برای ارزیابی عملکرد علمی کودکان با دقت داده های آنها وجود نداشته باشد. بلکه توانایی و تمایل آنها برای استفاده از فرایند علمی برای آزمایش نظریه ها و جمع آوری داده ها بسیار مهمتر است.

برای آماتورها در بسیاری از زمینه ها ، فرایند بسیار مهمتر از محصول است.

اگر این اهداف (یا امثال آنها) حداقل تا حدی درست باشند ، جایگزین مناسب برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان ، نمره است اگر دانش آموز می نویسد وچگونه دانش آموز خود از روند نوشتن استفاده می کند به نحوی که برای آنها منطقی باشد.

و به گونه ای که نشان می دهد مالکیت آن روند نوشتن است که مدتها پس از خروج از کلاس شما ادامه خواهد داشت.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare