دوره ها

رایگان
همه سطح‌ها

تسلط بر مدیریت زمان

رایگان

تسلط بر مدیریت زمان

3.5 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
از سیستم قابل اعتماد خود برای جمع آوری و مدیریت وظایف خود استفاده کنید
به طور موثر اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در حال کار بر روی موارد مناسب و در زمان مناسب هستید
برای صرفه جویی در وقت و کاهش استرس ، کارها و اهداف روزانه ، هفتگی و بلند مدت خود را برنامه ریزی کنید
برای تمرکز موثرتر بر کار ، از تک وظیفه ، مسدود کردن زمان ، مستندسازی و وقفه استفاده کنید
رایگان

راهنمای کامل انگولار

32.8 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
برنامه های کاربردی وب مدرن ، پیچیده ، پاسخگو و مقیاس پذیر را با انگولار11 توسعه دهید
به طور کامل معماری پشت برنامه انگولار و نحوه استفاده از آن را درک کنید
از درک عمیق به دست آمده از اصول انگولار استفاده کنید تا به سرعت خود را به عنوان یک توسعه دهنده پیشرو معرفی کنید
برنامه های تک صفحه ای با یکی از مدرن ترین چارچوب های جاوا اسکریپت موجود ایجاد کنید
رایگان

دوره نهایی عکاسی – مبتدی تا پیشرفته

12 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
"تفاوت بین عکسبرداری دستی و اتوماتیک و اینکه از کدام باید استفاده کنید.
شما یاد خواهید گرفت که از نور طبیعی و مصنوعی در عکس ها استفاده کنید و مقیاس تعادل رنگ سفید را درک کنید.
سپس 11 نوع عکاسی را بررسی می کنیم و بهترین وسایل و نکات مورد استفاده را یاد می گیریم.
رایگان

دیپلم معتبر بین المللی در مورد کاهش وزن

2.6 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
بتوانید از ترفندها و تکنیک های ساده برای سهولت کنترل خود استفاده کنید.
در واقع این استراتژی ها را به کار بگیرید و برای درک اثرات آنها تلاش عمدی انجام دهید
هنگام پایبندی به رژیم غذایی خود از مزیت بزرگی برخوردار باشید
رسیدن به اهداف تناسب اندام و داشتن یک سبک زندگی سالم.
رایگان

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه