دوره نهایی عکاسی – مبتدی تا پیشرفته
دوره عکاسی نهایی به شما نشان می دهد که چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
"تفاوت بین عکسبرداری دستی و اتوماتیک و اینکه از کدام باید استفاده کنید.
شما یاد خواهید گرفت که از نور طبیعی و مصنوعی در عکس ها استفاده کنید و مقیاس تعادل رنگ سفید را درک کنید.
سپس 11 نوع عکاسی را بررسی می کنیم و بهترین وسایل و نکات مورد استفاده را یاد می گیریم.
دوره تحلیلگر هوش تجاری 2020
برنامه ما با بقیه مطالب آنلاین متفاوت است. واقعا …
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با مبانی نظریه پایگاه داده
از اس کیو ال برای ایجاد ، طراحی و دستکاری پایگاه های داده اس کیو ال استفاده کنید
داده ها را از پایگاه داده استخراج کنید و درخواست های خود را بنویسید
ایجاد تجسمات حرفه ای قدرتمند در تابلو
برای تجسم داده ها از منبع ، اس کیو ال و تابلو را ترکیب کنید
حل وظایف تجزیه و تحلیل کسب و کار در دنیای واقعی در اس کیو ال
جبر را آسان بیاموزید!
این دوره با مرور کلی انواع داده ها و آمار …
آنچه یاد خواهید گرفت
احتمال و تکنیک های اساسی تجزیه و تحلیل داده ها و استنباط را بیاموزید.
درک عمیق تری از مفاهیم نهفته داشته باشید.
تکنیک های گریم در خانه
آیا به بهبود مهارت های آرایش خود علاقه دارید یا …
آنچه یاد خواهید گرفت
مهارت های آرایش خود را تقویت کنید
پیگیری حرفه ای به عنوان یک هنرمند گریم حرفه ای
تسلط بر مدیریت زمان
اگر شما فردی هستید که مقدار زیادی در بشقاب خود …
آنچه یاد خواهید گرفت
از سیستم قابل اعتماد خود برای جمع آوری و مدیریت وظایف خود استفاده کنید
به طور موثر اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در حال کار بر روی موارد مناسب و در زمان مناسب هستید
برای صرفه جویی در وقت و کاهش استرس ، کارها و اهداف روزانه ، هفتگی و بلند مدت خود را برنامه ریزی کنید
برای تمرکز موثرتر بر کار ، از تک وظیفه ، مسدود کردن زمان ، مستندسازی و وقفه استفاده کنید
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.