کارشناس قهوه شوید: چگونه یک فنجان کامل درست کنیم
ما همه دستور العمل های سالم غذاها ، نوشیدنی ها …
آنچه یاد خواهید گرفت
غذای مورد علاقه خود را در خانه درست کنید
از هر غذای جدیدی که به صورت خانگی تهیه می شود لذت ببرید
زمان کیفیت ارزشمند آنها را ایجاد کنید
راهنمای کامل انگولار
این دوره همه چیز را پوشش می دهد! شما همه …
آنچه یاد خواهید گرفت
برنامه های کاربردی وب مدرن ، پیچیده ، پاسخگو و مقیاس پذیر را با انگولار11 توسعه دهید
به طور کامل معماری پشت برنامه انگولار و نحوه استفاده از آن را درک کنید
از درک عمیق به دست آمده از اصول انگولار استفاده کنید تا به سرعت خود را به عنوان یک توسعه دهنده پیشرو معرفی کنید
برنامه های تک صفحه ای با یکی از مدرن ترین چارچوب های جاوا اسکریپت موجود ایجاد کنید
دوره تحلیلگر هوش تجاری 2020
برنامه ما با بقیه مطالب آنلاین متفاوت است. واقعا …
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با مبانی نظریه پایگاه داده
از اس کیو ال برای ایجاد ، طراحی و دستکاری پایگاه های داده اس کیو ال استفاده کنید
داده ها را از پایگاه داده استخراج کنید و درخواست های خود را بنویسید
ایجاد تجسمات حرفه ای قدرتمند در تابلو
برای تجسم داده ها از منبع ، اس کیو ال و تابلو را ترکیب کنید
حل وظایف تجزیه و تحلیل کسب و کار در دنیای واقعی در اس کیو ال
جبر را آسان بیاموزید!
این دوره با مرور کلی انواع داده ها و آمار …
آنچه یاد خواهید گرفت
احتمال و تکنیک های اساسی تجزیه و تحلیل داده ها و استنباط را بیاموزید.
درک عمیق تری از مفاهیم نهفته داشته باشید.
تکنیک های گریم در خانه
آیا به بهبود مهارت های آرایش خود علاقه دارید یا …
آنچه یاد خواهید گرفت
مهارت های آرایش خود را تقویت کنید
پیگیری حرفه ای به عنوان یک هنرمند گریم حرفه ای
تسلط بر مدیریت زمان
اگر شما فردی هستید که مقدار زیادی در بشقاب خود …
آنچه یاد خواهید گرفت
از سیستم قابل اعتماد خود برای جمع آوری و مدیریت وظایف خود استفاده کنید
به طور موثر اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در حال کار بر روی موارد مناسب و در زمان مناسب هستید
برای صرفه جویی در وقت و کاهش استرس ، کارها و اهداف روزانه ، هفتگی و بلند مدت خود را برنامه ریزی کنید
برای تمرکز موثرتر بر کار ، از تک وظیفه ، مسدود کردن زمان ، مستندسازی و وقفه استفاده کنید
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.