تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
پیانو را از ابتدا بیاموزید
آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!
آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
ایجاد نفوذ در محل کار
آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
الهام بخشیدن به عنوان یک زن
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید که چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
اعتماد به نفس-دوره کامل
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید که چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
- 1
- 2