تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

admin
برگرداندن آخرین به روز رسانی شهریور 27, 1400
0 قبلا ثبت نام کرده است

درباره این دوره

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه می بینند؟ هنگام عرضه محصول جدید چگونه باید موقعیت یابی شود؟ کدام بخشهای مشتری بیشتر به پیشنهادات فعلی ما علاقه مند هستند؟

برای این سوالات و بسیاری دیگر ، نظرسنجی ها روش امتحان شده و واقعی برای به دست آوردن بینش بازاریابی است.

از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.

اهداف یادگیری

از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.

محتوای دوره شامل این موارد است

  • فیلم ها
  • جزوه

الزامات

  • افزونه اکسل

مخاطب هدف

  • دانشجو ها
  • صاحبان تجارت

برنامه تحصیلی

18 ساعت 45 دقیقه

تجزیه و تحلیل عوامل

تجزیه و تحلیل خوشه ای

مقیاس بندی چند بعدی

رایگان
سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 18.8 ساعت
زبان
آلمانی انگلیسی

محتوای دوره شامل این موارد است

  • فیلم ها
  • جزوه
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام رایگان