ویرایش کامل عکس/تصویر : برای مبتدیان
ادوب لایتروم برای عکاسان طراحی شده است. به شما این …
آنچه یاد خواهید گرفت
به ادوب لایتروم مسلط شوید
کارشناسی ارشد در ویرایش عکس
برای افزودن ادوب لایتروم به رزومه اطمینان داشته باشید
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید که چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید که چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
آنچه یاد خواهید گرفت
در پایان این دوره ، می توانید راه خود را در مورد DAW خود پیدا کنید
بدانید چگونه آهنگ های صوتی خود را ضبط کنید.
به علاوه ، نحوه افزودن و ویرایش جلوه ها را می دانید
ترکیب و تسلط بر آهنگهای خود را بهبود بخشید.
نحوه آواز خواندن شماره 1: گرم کردن کامل صوت و فیزیولوژی صدا
وانایی یک خواننده بزرگ بودن شما با محدوده آوازی طبیعی …
آنچه یاد خواهید گرفت
شما می توانید با کنترل ، اعتماد به نفس ، ثبات و لحن کلی بهتری بخوانید.
شما می توانید بسیار بالاتر از قبل از این دوره آواز بخوانید - با فشار بسیار کمتر.
شما قادر خواهید بود با تکنیک بسیار بهتری بخوانید - صدای خود را از آسیب های بعدی نجات دهید.
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
- 1
- 2