آنچه یاد خواهید گرفت
شما از تکنیک حل مشکل استفاده شده توسط شرکت های مشاوره برتر مانند مک کینزی استفاده می کنید.
در همان زمان شما با چگونگی ساختار پروژه های مشاغل و مشاوره آشنا خواهید شد
شما بر دانش اساسی در مورد حل مسئله مبتنی بر فرضیه تسلط دارید که به شما امکان می دهد دوره های پیشرفته تری را در زمینه حل مشکلات تجاری پیش ببرید
در واقع ، شما می توانید در مصاحبه های مربوط به مشاغل ، یا رئیس خود و هم صحبتان خود را تحت تأثیر قرار دهید
آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با مبانی نظریه پایگاه داده
از اس کیو ال برای ایجاد ، طراحی و دستکاری پایگاه های داده اس کیو ال استفاده کنید
داده ها را از پایگاه داده استخراج کنید و درخواست های خود را بنویسید
ایجاد تجسمات حرفه ای قدرتمند در تابلو
برای تجسم داده ها از منبع ، اس کیو ال و تابلو را ترکیب کنید
حل وظایف تجزیه و تحلیل کسب و کار در دنیای واقعی در اس کیو ال
مدیر فروش شوید | مهارت ها را بیاموزید و شغل پیدا کنید
تقاضا برای مدیریت محصول با سرسام آوری افزایش می یابد. …
آنچه یاد خواهید گرفت
درک کنید که چگونه می توانید تجربه مربوطه را برای انتقال به مدیریت محصول به دست آورید
نمونه کارهایی بسازید که به استخدام یک برنامه کمک کند
چگونه می توان بصورت آنلاین نام تجاری ایجاد کرد
در مشاغل مدیریت محصول چه چیزی را باید جستجو کرد و چه چیزی را نادیده گرفت
نحوه استفاده از نکات و ترفندهای داخلی برای استخدام به عنوان مدیر محصول
رزومه ای تهیه کنید که برای استخدام مدیر استخدام برای قرار دادن مدیریت محصول جذاب باشد
ویرایش کامل عکس/تصویر : برای مبتدیان
ادوب لایتروم برای عکاسان طراحی شده است. به شما این …
آنچه یاد خواهید گرفت
به ادوب لایتروم مسلط شوید
کارشناسی ارشد در ویرایش عکس
برای افزودن ادوب لایتروم به رزومه اطمینان داشته باشید
نحوه آواز خواندن شماره 1: گرم کردن کامل صوت و فیزیولوژی صدا
وانایی یک خواننده بزرگ بودن شما با محدوده آوازی طبیعی …
آنچه یاد خواهید گرفت
شما می توانید با کنترل ، اعتماد به نفس ، ثبات و لحن کلی بهتری بخوانید.
شما می توانید بسیار بالاتر از قبل از این دوره آواز بخوانید - با فشار بسیار کمتر.
شما قادر خواهید بود با تکنیک بسیار بهتری بخوانید - صدای خود را از آسیب های بعدی نجات دهید.
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
- 1
- 2