دوره ها

ما 3 دوره دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
رایگان

ایجاد نفوذ در محل کار

29 ساعت
همه سطح‌ها

مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام …

آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
رایگان

پیانو را از ابتدا بیاموزید

23.3 ساعت
همه سطح‌ها

این دوره به شما کمک می کند تا یک نوازنده …

آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
رایگان

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه