آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
					ارتباط دهنده بهتری شوید
					بهبود کلیه روابط کاری
			آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
					یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
			نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …
آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
					ساخت ترازو و آکورد
			تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
					در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
					تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
			 
									 
	 
	 
	 
	 
								