What you'll learn
"تفاوت بین عکسبرداری دستی و اتوماتیک و اینکه از کدام باید استفاده کنید.
شما یاد خواهید گرفت که از نور طبیعی و مصنوعی در عکس ها استفاده کنید و مقیاس تعادل رنگ سفید را درک کنید.
سپس 11 نوع عکاسی را بررسی می کنیم و بهترین وسایل و نکات مورد استفاده را یاد می گیریم.
What you'll learn
صرف نظر از اینکه تجربه شما در چه سطحی است یا از چه نوع دوربینی استفاده می کنید ، این دوره عمیق طوری طراحی شده است که هر آنچه را که برای بالا بردن مهارت های عکاسی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
خواه ترجیح می دهید از طبیعت ، حیوانات یا مردم عکس بگیرید ، یک عکاس بزرگ می داند چگونه یک عکس بسازد ، آن را روشن کند و آن را ویرایش کند. با تقویت این مهارت ها ، می توانید عکس های خود را بفروشید تا بتوانید اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.
برخلاف دیگر کلاس های عکاسی که محدودیت بیشتری دارند ، این دوره کامل به شما می آموزد که چگونه عکس های شگفت انگیزی بگیرید و چگونه با فروش آنها درآمد کسب کنید.
بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!
مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام …
What you'll learn
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
What you'll learn
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
What you'll learn
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
What you'll learn
در پایان این دوره ، می توانید راه خود را در مورد DAW خود پیدا کنید
بدانید چگونه آهنگ های صوتی خود را ضبط کنید.
به علاوه ، نحوه افزودن و ویرایش جلوه ها را می دانید
ترکیب و تسلط بر آهنگهای خود را بهبود بخشید.
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …
What you'll learn
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
What you'll learn
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.