دوره ها

ما 6 دوره دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
رایگان

کلاس عکاسی: راهنمای کامل عکاسی

24.2 ساعت
مبتدی

این دوره عکاسی آنلاین به شما آموزش می دهد که …

آنچه یاد خواهید گرفت
صرف نظر از اینکه تجربه شما در چه سطحی است یا از چه نوع دوربینی استفاده می کنید ، این دوره عمیق طوری طراحی شده است که هر آنچه را که برای بالا بردن مهارت های عکاسی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
خواه ترجیح می دهید از طبیعت ، حیوانات یا مردم عکس بگیرید ، یک عکاس بزرگ می داند چگونه یک عکس بسازد ، آن را روشن کند و آن را ویرایش کند. با تقویت این مهارت ها ، می توانید عکس های خود را بفروشید تا بتوانید اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.
برخلاف دیگر کلاس های عکاسی که محدودیت بیشتری دارند ، این دوره کامل به شما می آموزد که چگونه عکس های شگفت انگیزی بگیرید و چگونه با فروش آنها درآمد کسب کنید.
رایگان

بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!

29 ساعت
همه سطح‌ها

مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام …

آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
رایگان

ایجاد نفوذ در محل کار

29 ساعت
همه سطح‌ها

مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام …

آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
رایگان

پیانو را از ابتدا بیاموزید

23.3 ساعت
همه سطح‌ها

این دوره به شما کمک می کند تا یک نوازنده …

آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
رایگان

نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!

17.5 ساعت
مبتدی

این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …

آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
رایگان

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه