تسلط بر مدیریت زمان
آنچه یاد خواهید گرفت
از سیستم قابل اعتماد خود برای جمع آوری و مدیریت وظایف خود استفاده کنید
به طور موثر اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در حال کار بر روی موارد مناسب و در زمان مناسب هستید
برای صرفه جویی در وقت و کاهش استرس ، کارها و اهداف روزانه ، هفتگی و بلند مدت خود را برنامه ریزی کنید
برای تمرکز موثرتر بر کار ، از تک وظیفه ، مسدود کردن زمان ، مستندسازی و وقفه استفاده کنید
همه سطحها
ابزارهای ضروری دیجیتال برای مشارکت دانش آموزان
مشارکت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان همیشه کار بسیار …
رایگان
ابزارهای ضروری دیجیتال برای مشارکت دانش آموزان
آنچه یاد خواهید گرفت
به یک مربی بسیار جذاب برای آموزش شرکت تبدیل شوید
تبدیل به یک طراح یادگیری موثر برای کلاس درس قرن 21 شوید
همه سطحها
دوره نهایی عکاسی – مبتدی تا پیشرفته
دوره عکاسی نهایی به شما نشان می دهد که چگونه …
رایگان
دوره نهایی عکاسی – مبتدی تا پیشرفته
آنچه یاد خواهید گرفت
"تفاوت بین عکسبرداری دستی و اتوماتیک و اینکه از کدام باید استفاده کنید.
شما یاد خواهید گرفت که از نور طبیعی و مصنوعی در عکس ها استفاده کنید و مقیاس تعادل رنگ سفید را درک کنید.
سپس 11 نوع عکاسی را بررسی می کنیم و بهترین وسایل و نکات مورد استفاده را یاد می گیریم.
مبتدی
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …
رایگان
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
همه سطحها
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
رایگان
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.