کلاس عکاسی: راهنمای کامل عکاسی
آنچه یاد خواهید گرفت
صرف نظر از اینکه تجربه شما در چه سطحی است یا از چه نوع دوربینی استفاده می کنید ، این دوره عمیق طوری طراحی شده است که هر آنچه را که برای بالا بردن مهارت های عکاسی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
خواه ترجیح می دهید از طبیعت ، حیوانات یا مردم عکس بگیرید ، یک عکاس بزرگ می داند چگونه یک عکس بسازد ، آن را روشن کند و آن را ویرایش کند. با تقویت این مهارت ها ، می توانید عکس های خود را بفروشید تا بتوانید اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.
برخلاف دیگر کلاس های عکاسی که محدودیت بیشتری دارند ، این دوره کامل به شما می آموزد که چگونه عکس های شگفت انگیزی بگیرید و چگونه با فروش آنها درآمد کسب کنید.
همه سطحها
بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!
مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام …
رایگان
بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!
آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
ایجاد نفوذ در محل کار
آنچه یاد خواهید گرفت
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
پیانو را از ابتدا بیاموزید
آنچه یاد خواهید گرفت
برای بداهه نوازی و تکنوازی از مقیاس های پنجگانه اصلی و جزئی استفاده کنید
یادداشت ها را خم کنید ، از دستها به درستی استفاده کنید ، انواع مختلف ویبراتو و ترملو
مبتدی
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …
رایگان
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
همه سطحها
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
رایگان
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.