استراتژی بازاریابی دوره

دسته بندی ها

    محدود شده توسط

    مدرس

      مدت زمان

      ما 1 دوره دوره برای شما پیدا کردیم
      مشاهده
      رایگان

      تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

      18.8 ساعت
      همه سطح‌ها

      مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

      آنچه یاد خواهید گرفت
      از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
      در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
      تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
      زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
      • تصویر
      • شناسۀ محصول
      • امتیاز
      • قيمت
      • موجودی
      • دسترسی
      • افزودن به سبد خرید
      • توضیح
      • محتوا
      • وزن
      • اندازه
      • اطلاعات اضافی
      برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
      مقایسه