مدیریت دوره

ما دوره جدید منتشر شد - 4 دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
رایگان

مشاوره برای حل مشکلات

2 درس
2.5 ساعت
مبتدی

آیا احساس می کنید که همه چارچوب های احتمالی حل …

آنچه یاد خواهید گرفت
شما از تکنیک حل مشکل استفاده شده توسط شرکت های مشاوره برتر مانند مک کینزی استفاده می کنید.
در همان زمان شما با چگونگی ساختار پروژه های مشاغل و مشاوره آشنا خواهید شد
شما بر دانش اساسی در مورد حل مسئله مبتنی بر فرضیه تسلط دارید که به شما امکان می دهد دوره های پیشرفته تری را در زمینه حل مشکلات تجاری پیش ببرید
در واقع ، شما می توانید در مصاحبه های مربوط به مشاغل ، یا رئیس خود و هم صحبتان خود را تحت تأثیر قرار دهید
رایگان

دوره تحلیلگر هوش تجاری 2020

4 درس
22.5 ساعت
همه سطح‌ها

برنامه ما با بقیه مطالب آنلاین متفاوت است.   واقعا …

آنچه یاد خواهید گرفت
آشنایی با مبانی نظریه پایگاه داده
از اس کیو ال برای ایجاد ، طراحی و دستکاری پایگاه های داده اس کیو ال استفاده کنید
داده ها را از پایگاه داده استخراج کنید و درخواست های خود را بنویسید
ایجاد تجسمات حرفه ای قدرتمند در تابلو
برای تجسم داده ها از منبع ، اس کیو ال و تابلو را ترکیب کنید
حل وظایف تجزیه و تحلیل کسب و کار در دنیای واقعی در اس کیو ال
رایگان

مدیر فروش شوید | مهارت ها را بیاموزید و شغل پیدا کنید

5 درس
22.5 ساعت
همه سطح‌ها

تقاضا برای مدیریت محصول با سرسام آوری افزایش می یابد. …

آنچه یاد خواهید گرفت
درک کنید که چگونه می توانید تجربه مربوطه را برای انتقال به مدیریت محصول به دست آورید
نمونه کارهایی بسازید که به استخدام یک برنامه کمک کند
چگونه می توان بصورت آنلاین نام تجاری ایجاد کرد
در مشاغل مدیریت محصول چه چیزی را باید جستجو کرد و چه چیزی را نادیده گرفت
نحوه استفاده از نکات و ترفندهای داخلی برای استخدام به عنوان مدیر محصول
رزومه ای تهیه کنید که برای استخدام مدیر استخدام برای قرار دادن مدیریت محصول جذاب باشد
رایگان

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare