انگلیسی Courses

We found 2 courses available for you
See
Free

ابزارهای ضروری دیجیتال برای مشارکت دانش آموزان

5 Lessons
3.9 hours
همه سطح‌ها

مشارکت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان همیشه کار بسیار …

What you'll learn
به یک مربی بسیار جذاب برای آموزش شرکت تبدیل شوید
تبدیل به یک طراح یادگیری موثر برای کلاس درس قرن 21 شوید
Free

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 hours
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

What you'll learn
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه