ابزارهای ضروری دیجیتال برای مشارکت دانش آموزان
مشارکت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان همیشه کار بسیار …
What you'll learn
به یک مربی بسیار جذاب برای آموزش شرکت تبدیل شوید
تبدیل به یک طراح یادگیری موثر برای کلاس درس قرن 21 شوید
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
What you'll learn
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.