آنچه یاد خواهید گرفت
از سیستم قابل اعتماد خود برای جمع آوری و مدیریت وظایف خود استفاده کنید
به طور موثر اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در حال کار بر روی موارد مناسب و در زمان مناسب هستید
برای صرفه جویی در وقت و کاهش استرس ، کارها و اهداف روزانه ، هفتگی و بلند مدت خود را برنامه ریزی کنید
برای تمرکز موثرتر بر کار ، از تک وظیفه ، مسدود کردن زمان ، مستندسازی و وقفه استفاده کنید
نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!
این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …
آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101
مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.