انگلیسی دوره

ما 3 دوره دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
رایگان

ابزارهای ضروری دیجیتال برای مشارکت دانش آموزان

5 درس
3.9 ساعت
همه سطح‌ها

مشارکت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان همیشه کار بسیار …

آنچه یاد خواهید گرفت
به یک مربی بسیار جذاب برای آموزش شرکت تبدیل شوید
تبدیل به یک طراح یادگیری موثر برای کلاس درس قرن 21 شوید
رایگان

نظریه موسیقی برای تولیدکنندگان الکترونیکی – دوره کامل!

17.5 ساعت
مبتدی

این دوره دانش آموزان را با نظریه موسیقی آشنا می …

آنچه یاد خواهید گرفت
خواندن نت های موسیقی
ساخت ترازو و آکورد
رایگان

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان برند شما را نسبت به رقبای شما چگونه …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکبار رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی های مربوط به مارک تجاری که به طور مداوم انجام می شود ، آنها اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک نحوه مشاهده محصولات ، خدمات و مارک های آنها توسط مصرف کنندگان نیاز دارند ، ارائه می دهند.
در روشهای تحلیلی برای دادههای پیمایشی ، فراگیران آماری با روشهای ثابت برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که می توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند ، آشنا خواهند شد.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عوامل ، تجزیه خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس بندی چند بعدی است.
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه