بهره وری خود را افزایش دهید: سازگار شوید ، پیشرفت کنید ، انجام دهید!
درباره این دوره
مهارت های گوش دادن سس مهارت های نرم و آرام است که می تواند حرفه ای را ایجاد یا شکست دهد. آیا تا به حال شده است که مشتری ، مشتری ، رئیس یا همكار مجبور باشد مواردی را چندین بار برای شما تكرار كند؟ یا طوری به شما نگاه کنید که انگار مطمئن نیستید آنها را درک کرده اید یا حتی توجه کرده اید؟ مهارت های شنیداری قوی آسان و معمول به نظر می رسند ، اما در واقع در بیشتر محل های کار نادر هستند. متخصص ارتباطات ، گام به گام نحوه ایجاد ، تقویت و تسلط بر مهارت های شنیداری عالی را در این دوره به شما آموزش می دهد.
اهداف یادگیری
با همه افراد در محل کار ارتباطات بهتری برقرار کنید
ارتباط دهنده بهتری شوید
بهبود کلیه روابط کاری
الزامات
- تمایل به گوش دادن به حرف دیگران
- تمایل به یادگیری از همکاران ، مشتریان ، مشتریان و کارفرمایان
مخاطب هدف
- مدیران جوان
- نمایندگان حساب
- کارگران خط
- مدیران
برنامه تحصیلی
29 ساعت